REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG,
PRODUKTU CYFROWEGO, PRODUKTU
Każdy projekt na stronie posiada swój szczegółowy regulamin, który obowiązuje od chwili zakupu.
- 1. Postanowienia ogólne
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
- RPP&ALL- RPP&ALL Sp. Z o.o. ul. Szczęsna 26; 02-454 Warszawa firma wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Warszawie, pod numerami: KRS 0000, NIP: 5223194972, REGON: .
- SKLEP- narzędzie do zamawiania/ rezerwowania usługi, produktów. Sklep znajduje się na stronie www.agnieszkasikorska.pl
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która złożyła zamówienie na Usługę zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin można pobrać tuta TUTAJ
- UMOWA – umowa o świadczenie usług, sprzedaż-kupno produktów.
- USŁUGA – spotkanie/ rozmowa dostępna w sklepie, która może odbyć się w jednej z wymienionych form: spotkanie stacjonarne- nie dalej niż 20km od siedziby firmy, on-line: video-rozmowa, telefonicznie.
- PRODUKT CYFROWY- pliki do pobrania ze strony lub maila w zależności jak produkt zostanie oznaczony w sklepie.
- PRODUKT- rzecz, którą nie ma postaci cyfrowej.
- DANE OSOBOWE – informacje dotyczące osoby zamawiającej usługę, produkt cyfrowy, produkt w celu realizacji zamówienia.
- PŁATNOŚCI- narzędzie do umożliwienia płatności za zamówienia. Płatności odbywają się za pośrednictwem operatora zewnętrznego.
- 2. Zasady korzystania ze sklepu
- Sklep służy do złożenia zamówienia na usługę lub towar dostępny w sklepie poprzez formularz zamówienia.
W przypadku usługi- klient składa zamówienie przez formularz zamówienia na stronie sklepu, które trafia do odbiorcy a następnie RPP&ALL, kontaktuje się z osobą mailem z adresu: biuro@agnieszkasikorska.pl w celu ustalenia dogodnego terminu spotkania.
W przypadku produktu cyfrowego- klient składa zamówienie przez formularz zamówienia na stronie sklepu, który trafia do odbiorcy a następnie RPP&ALL wyśle produkt cyfrowy z adresu mail: biuro@agnieszkasikorska.pl .
W przypadku produktu- klient składa zamówienie przez formularz zamówienia na stronie sklepu, który trafia do odbiorcy a następnie następuje wysyłka produkty zgodnie z wybraną opcją dostawy.
- Do korzystania ze sklepu wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- aktywny adres e-mail.
- adres do wysyłki (w przypadku zakupu produktu).
- Ze sklepu nie można korzystać anonimowo, wymagane jest podanie imienia, nazwiska/ nazwa firmy, adres mail, numer telefonu, numer NIP aby RPP&ALL mógł zrealizować zamówienie. W przypadku braku wymaganych informacji RPP&ALL może odmówić realizacji zamówienia.
- RPP&ALL ma dobrowolność co do zamieszczanych produktów cyfrowych, produktów i usług w sklepie na stronie www.agnieszkasikorska.pl .
- 3. Zawarcie Umowy
- Klient za pośrednictwem sklepu zawiera umowę na świadczenie usług znajdujących się w sklepie.
- Klient za pośrednictwem sklepu zawiera umowę na zakup produktu.
- Klient za pośrednictwem sklepu zawiera umowę na zakup produktu cyfrowego. Klient decydując się na zakup produktu cyfrowego jednocześnie zgadza się na utratę prawa do odstąpienia od umowy w momencie pobrania zakupionego produktu cyfrowego.
- Zawarcie Umowy następuje poprzez wypełnienie formularza zakupu oraz dokonanie płatności.
- Klient oświadcza, że podane dane w formularzu zamówienia wypełnił zgodnie z prawdą i stanem faktycznym.
- Klient oświadcza, że jest świadom, że podanie błędnych danych, może spowodować brak możliwości realizacji zamówienia.
- Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i w pełni go akceptuje.
- Klient oświadcza, że dobrowolnie zawiera umowę.
- Płatności dokonywane są za pośrednictwem systemu Przelewy24 lub przelewem na skazane konto na podstawie faktury proforma lub faktury.
- Po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie klient otrzyma maila z:
W przypadku usługi- propozycją terminu i godziny (chyba, że jest on podany przy nazwie usługi w sklepie). Po uzgodnieniu terminu i sposobu realizacji zamówienia, klient otrzymuje maila z potwierdzenie uzgodnionego terminu i sposobie realizacji zamówienia (rozmowa w trybie stacjonarnym, on-line: video-rozmowa, telefonicznie)
W przypadku produktu cyfrowego- informacją o zawarciu umowy i potwierdzeniu płatności a następnie maila z produktem do pobrania.
W przypadku produktu- informacją o zawarciu umowy (dokonaniu zakupu).
- Klient oświadcza, iż wyraża zgodę na wystawienie i otrzymanie faktury elektronicznej zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(Dz. U. 2017r., poz. 1221, j.t. z póź. zm.).
- 4. Odstąpienie od Umowy, zmiana terminu realizacji Usługi, realizacja Umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy:
W przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji zamówienia ze strony Klienta, zobowiązany on jest do mailowego ustalenia nowego terminu spotkania lub powiadomienia o zmianie sposobu realizacji zamówienia.
W przypadku, kiedy to RPP&ALL będzie zmuszony zmienić termin spotkania, zobowiązany on jest do ustalenia nowego terminu przy współpracy z klientem.
W przypadku produktu cyfrowego- zgodnie z regulaminem i prawem konsulenta art. 38, poz. 13, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
W przypadku produktu- odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przysługuje 14 dni od jej zawarcia. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w trybie pisemnym, przesłanym na adres mail: biuro@agnieszkasikorska.pl a odesłanie produktu, na wskazany adres podany przez Rozwód Po Polsku. Mail o odstąpieniu od umowy powinien być odpowiedzią na maila, który przyszedł jako potwierdzenie zawarcia umowy.
- W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy zgodnie z postanowieniem §5 pkt.1 RPP&ALL dokona zwrotu uiszczonej przez Klienta wpłaty w terminie 14 dni roboczych od dnia odstąpienia wraz z przesłaniem drogą mailową korekty faktury VAT.
- 6. Odpowiedzialność
- RPP&ALL wykona usługę należycie i według swej najlepszej wiedzy.
- RPP&ALL odpowiada wyłącznie za szkodę wyrządzoną Klientowi umyślnie lub wskutek rażącego niedbalstwa. RPP&ALL wyraźnie zaznacza, że spotkanie/ rozmowa (usługa zakupiona w sklepie), nie stanowi porady prawnej, notarialnej, komorniczej. Jest to swobodna rozmowa, która może a nie musi zainicjować w kliencie pracę nad sobą lub chęć do zmiany w podejściu do życia.
- RPP&ALL nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia klienta które nastąpią po usłudze. Klient sam podejmuje decyzje w swojej sprawie.
- RPP&ALL nie ponosi między innymi odpowiedzialności za:
- szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta praw osób trzecich,
- szkody powstałe w następstwie zakłóceń, przerw w działaniu sklepu, przerw w dostępie do internetu lub jego niedostępności, spowodowanych siłą wyższe,
- szkody wynikłe lub spowodowane nieprzestrzeganiem przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
- RPP&ALL nie odpowiada za szkody wymienione w §6 oraz zgodnie z przepisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2018r., poz. 1025, t.j. z późn. zm.) oraz z przepisami Rozdziału 3 ustawy z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
- 7. Ochrona danych osobowych
- RPP&ALL jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych). Zasady przetwarzania danych osobowych przez RPP&ALL dostępne są w Polityce Prywatności. - Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolnie. Podanie danych wymaganych w Formularzu zakupu jest warunkiem zawarcia Umowy. Brak podania wszystkich danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie wskazanej umowy.
- 8. Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z działaniem sklepu Klient może zgłaszać:
Pisemnie, listownie, wysyłając dokument na adres: RPP&ALL Sp. z o.o. ul. Szczęsna 26; 02-454 Warszawa lub pisemnie mailem, na adres: biuro@agnieszkasikorska.pl
- RPP&ALL rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej doręczenia i przesyła odpowiedź na adres (lub adres mail) nadawcy. RPP&ALL w celu wyjaśnienia reklamacji może zwrócić się do klienta celem uzyskania niezbędnych informacji do umożliwienia rozpatrzenia reklamacji. Czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
- 9. Postanowienia końcowe
- RPP&ALL zastrzega sobie prawo do czasowego lub zupełnego ograniczenia funkcjonowania sklepu spowodowanego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności.
- RPP&ALL zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie.
- Do każdej podstrony/ usługi/ produktu/ wydarzenia obowiązuje inny regulamin: Kancelaria Mediacyjno Prawna, Akademia Sikorsky, Agnieszka Sikorska Meetings
- W przypadku nierozwiązania sporów pomiędzy RPP&ALL a Klientem w sposób polubowny, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sprawy jest sąd właściwy miejscowo dla RPP&ALL Sp. z o.o.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym przepisy.